CARFOX BLOG

Viimased blogipostitused

küljepeegel

Kevadise autohoolduse nõuanded – Keretööd, õli- ja rehvivahetus

Kevadhooldust ei soovita me mingil juhul vahele jätta. Isegi kui ei ole võimalust töökotta saada, siis tasub kindlasti auto ise põhjalikult üle pesta, kutsuda kasvõi mehhaanikust või asjatundjast sõber ja tal paluda heita autole põgus pilk peale. Vastasel juhul on palju tõenäolisem, et tuleb [...]

10 min lugemist

käigukang

Jõuülekanne- CVT-, manuaal- ja automaatkäigukast

Kõige lihtsamalt öelduna on sõidukil jõuülekanne süsteem mis kannab jõudu mootorilt üle ratasteni. Mootor muudab keemilisest reaktsioonist saadavat energiat mehaaniliseks liikumiseks ja jõuülekanne võimaldab seda rakendada kontrollitud suunaga kineetiliseks energiaks, kandes mootori [...]

15 min lugemist

15 vähetuntud fakti BMW kohta

BMW on läbi aja olnud vast kõige kohanemisvõimelisem Saksa autoettevõte. Hiilgepäevadel on nad ehitanud ajastu võimsamaid sõjalennukeid, pärast teist maailmasõda tootnud ellujäämiseks vaid potte, panne ja jalgrattaid ning külma sõja järel peaaegu Mercedese küüsi sattunud, kuid tänaseks päevaks [...]

13 min lugemist

Auto jahutusüsteem – Töökord, hooldus ja tüüpilised probleemid

Mootori säästmiseks ja ülekuumenemise takistamiseks on vaja tekkivat soojusenergiat kiiremini hajutada kui tuuleiil seda lubaks. Selleks on mootorile kaaslaseks loodud jahutussüsteem.

11 min lugemist

10 Elektriautot mida lähitulevikus oodata

Kuna järgnevatel aastatel jätkub võidusõit autonoomse sõidutehnoloogia poole ja enamus suuri autotootjaid tulevad turule oma elektriautodega võib aastakümne perspektiivis oodata suuri muudatusi automaailma eestvedajate suhtes kui ka müügiedetabelites.

13 min lugemist

Tööpakkumine – Autoremondilukksepp ja autoelektrik

Seoses töömahtude suurenemisega otsime oma kollektiivi kahte uut meeskonnaliiget, nimelt autoremondilukkseppa ja autoelektrikku. Kui töökoht pakub huvi, siis saada oma CV aadressile marko@carfox.ee või kui tead kedagi, kellele see töökoht võiks sobida, siis palun jaga seda töökuulutust nendega.

1 min lugemist

Rehvi mustri sügavuse nõuded ja kontrollimine

Rehvi mustri sügavuse kontrollimiseks ei ole vaja rohkemat teha kui leida tavaline euromünt, see mustri vahele pista ja allolev graafik mõõdupuuks võtta. 1,2 eurostel on mõõdupuudeks väline rant ja numbri alumine äär. 50-sendisel on C-tähe alumine osa ja samuti numbri alumine äär. Talverehvide [...]

2 min lugemist

9 vähetuntud fakti Audi kohta

Maailmaklassi innovatsiooni eestvedajad, kel logoks neli rõngast ja ajalugu värvikam kui bensiiniloik päikese käes, Audi. See 100 aasta vanune maailmatuntud autotootja on olnud sõiduturvalisuses, autoehituses ja sõiduspordis nii mitmeski aspektis teerajajaks.

10 min lugemist

Õige käte asend roolil ehk kuidas hoida käsi sõidu ajal

Siiani õpetatakse paljudes kohtades, et käed peaksid asetsema roolil kella 10 ja kella 2 peal, mille loogikat toetavad põhjused on juba ammu iganenud. Ajal, mil seda käteasendit õpetama hakati, polnud autol ei roolivõimu ega turvapatja.

5 min lugemist

Pidurite töökord, hooldus ja õige kasutus

Pidurite täielik töökord on turvalise teekonna ja teeohutuse mõistes hädavajalik. Sõites peaks pidurite suhtes alati olema äärmiselt tähelepanelik Auto pidurisüsteem on turvalisuse mõttes kõige hädavajalikum osa autost, sest õige pidurdustehnika ja korras pidurisüsteem tagab juhile nii [...]

18 min lugemist

Lehekülg 7 / 8