Jätkades Carfoxi veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Loe lähemalt

CARFOX BLOG

Uued tuuled Carfoxi kvaliteedis

6 min lugemist

Autoremondi sektoris on kvaliteedi tähtsust suhteliselt raske ülehinnata. Võiks öelda, et see on isegi tähtsam, kui näiteks kvaliteetne juuksuriteenus. Äpardunud soengu puhul kasvavad juuksed lõpuks tagasi. Kui aga valesti hooldatud auto tõttu ennast kraavist leiad, ei pruugi kõik asjad tagasi kasvada.

Selle tumeda mõtte taustal on meil Carfoxis rõõmsaid uudiseid – oleme teinud järjekordse hüppe oma teenuse kvaliteedi tõstmises. Nüüdsest töötab meie ridades väsimatu kvaliteedijuht Markku Reinvee, kelle valvsa pilgu all kõik edasised hoolduse- ja remonditööd toimuma saavad.

Räägime natuke lähemalt nii uuest ametipostist kui ka Markku endaga ning uurime, kas ja kuidas tagab Carfox oma tööde kõrge kvaliteedi.

Milleks Carfoxile kvaliteedijuht?

“Autoremondi sektoris koosneb kvaliteetne teenus mitme erineva komponendi koosmõjust,” sõnas Carfoxi tegevjuht Marko Kraas. “Nendeks on korralikud tööriistad, koolitatud tööjõud ning tahe ja motivatsioon pakkuda parimat teenust. Carfoxis oleme motiveeritud pakkuma turu parimat teenustaset ning panustame pidevalt oma tööjõudu ja -vahenditesse. Siit kasvas välja ka vajadus kvaliteedijuhi ametiposti järele.”

Kraasi sõnul peab üks hea kvaliteedijuht olema täpne ja detailne ning kindlasti pühendunud oma töösse. “Kõiki neid iseloomuomadusi on Markku meile korduvalt ka näidanud, töötades eesrindlikult Carfoxi kõige raskemate projektide kallal, nagu näiteks tugevate veekahjustustega autode taastamine ja autode eriprojekti järgi ümberehitamine. Sellised tööd nõuavad suurt täpsust, et peale auto juppideks võtmist ning taas kokku panemist ei jääks peotäis mutreid üle. Eestis saavad vähesed inimesed selliste töödega hakkama.”

Küsime Markkult, kas uus kvaliteedijuhi amet on raske?

“Võiks öelda, et tänapäeval on remonditöökodadel oluliselt raskem hoida stabiilset kvaliteeditaset, kui näiteks 20 aastat tagasi,” ütles Reinvee. “Seda suuresti tänu autode tehnilise keerukuse järsule tõusule, mis nõuab remonditöökojalt nii tehnilist võimekust kui ka piisavat oskusteavet. Selliselt esitab uus ametipost mulle suure väljakutse.”

“Õnneks on Carfoxis tööl oma ala tipptegijad, kes saavad eeskujulikult hakkama nii kõige lihtsama rehvivahetuse kui ka väga keeruliste eriprojektidega. Tänu sellele saame pakkuda aastase garantii kõikidele oma töödele. Minu peamiseks ülesandeks on jälgida jooksvalt kõikide tööde kulgu, samuti teostada kõikidele autodele enne kliendile üleandmist põhjalik lõppkontroll.”

“Sellise kahekordse kontrolliga tagame kõigele majast välja minevale parima kvaliteeditaseme. Lisaks annab see mulle võimaluse tutvuda tööde sisuga, et siis vajadusel nõustada klienti kuni pisidetailideni välja.”

Kuidas kirjeldaksid praegust kvaliteeditaset Carfoxis?

Reinvee sõnul võib hetkeolukorraga juba täitsa rahule jääda aga kindlasti ei tohi loorberitele puhkama jääda. “Näiteks on meie diagnostikapark hetkel piisavalt võimekas ja modernne, et hooldada ja remontida kõige keerulisemaid hübriidautosid,” sõnas Markku. “Samas võib olukord kiirelt muutuda, kus peame taaskord uuendama oma võimekust. Carfoxis oleme suunaks võtnud tehnika arenguga kaasas käia, et ei praegune ega tulevane klient jääks teenindamata.”

“Eraldi tahaksin välja tuua kere ja värvitööde osakonna kiire arengu. Soetasime aastal 2018 Carfoxi võimsa värvikambri, tänu millele saame pakkuda kõrgekvaliteedilist värviteenust ja sellega kaasas käivaid erinevaid auto keret puudutavaid teenuseid. Klientide huvi oli ja on selle teenuse vastu niivõrd suur, et järjekorrad kippusid lausa nädalatepikkuseks venima. Nüüd aga oleme juurde palganud kaks suurte kogemustega maalrit, mis tähendab meiepoolse võimekuse olulist kasvu.”

Töötajatel on väga suur roll kvaliteeditaseme hoidmises

“Olgu Sinu töökojas kasvõi maailma parimad tööriistad, need ei hakka tööle ilma inimese abita,” ütles Reinvee. “Selleks pöörame Carfoxis erilist tähelepanu õigete inimeste palkamisele ja hoidmisele. Meie eesmärk on lihtne – töötaja peab hommikul ärgates tundma, et tahab siia tööle tulla. Sellise tahte puudumist on kohe näha nii inimese tööalases suhtumises, kui ka töö kvaliteedis.”

“Oma töötajate paremaks motiveerimiseks korraldame Carfoxis ühisüritusi, teeme regulaarselt arengusvestlusi ning saadame neid ka koolitustele. Kindlasti aitab siin kaasa ka selline väikene asi nagu töökojas puhtuse hoidmine ning tööriistade korralik sorteerimine. Puhtas töökojas tõuseb koheselt ka töö kiirus ja kvaliteet.”

Mida toob tulevik?

“Hetkel paneme peamist rõhku oma klienditeenindustaseme tõstmisele,” vastas Markku. “See on teema, kus näeme pidevaid arenguvõimalusi. Näitena sain endale juurde uue ametitiitli tehniline nõustaja, ehk siis inimene, kes vastab Carfoxi klientide tehnilistele küsimustele.

“Plaanis on ka tulevikus välja vahetada olemasolev CRM tarkvara, et saada juurde klientidega suhtlemise võimekust. See avab meie jaoks kindlasti ka mitmed uued võimalused oma kvaliteedi ja klientide heaolu tõstmiseks.”

Kokkuvõtteks

Õnneks on teenuse kvaliteet nagu Tallinna linn, mis ei saa kunagi valmis. Selliselt oleme väga tänulikud, kui annate meile kallid lugejad märku, kuidas saaksime teie Carfoxi kogemust veelgi paremaks ja mugavamaks muuta. Oma mõtteid saate edastada kas meie Facebooki lehe kaudu või kirjutades kvaliteedijuhile Markkule: markku@carfox.ee.


Loe lisaks